Pepparkakor out!

Fan vad jag är dålig på att skriva blogg. Jag suger på det jag glömmer och är aldrig hemma. Men men det är sånt man får ta det är inte direkt så att man får betalt för att blogga. Och det skulle jag inte heller kunna få med tanke på att mitt liv inte är så spännande. Men det är bra iaf. Och det är inte alla som har det så bra som jag :) I Onsdags så varjag Malin Sara F och Sara H inne stan först för att käka kina mat. Inte dåligt om jag må så säga. Och sen så skulle vi in till krogen. Men det var så jävla dött i början att vi var tvungna att köpa en eller två cider sådär visst man kan ha kul utan alkohol men inte på people typ x) Men vi var inte direkt fulla eller så men det var skönt som en avslappning. Vilket påminner mig om hey Sara jag har dina kläder du ska få tillbaka dom x) Sen så hey igen jag vet eller har snackat med Fredrik om nyår och om ni vill hitta på nått så får ni också vara med :) Jag var tvungen att säga det annars skulle jag glömma bort det. Vi kan ju snacka om det lite mer privat sådär sen x) Jag åkte till Fredrik efter skolan igår så somnade vi typ vid halv 3 på eftermiddagen vaknade vid 5 åt mat och sen i sängen igen och låg och småsov lite x) Samma idag låg vi bara och tog det lungt. Det är så skönt att man inte behöver göra så mycket mer. Jag trivs så jävla bra ändå. I morgon kanske jag drar till Emil och bakar lite pepparkakor men jag vill bara ha degen inte kakorna för att jag har ledsnat på pepparkakor jag har ätit för mycket x) Men vi får se vad jag är sugen på att göra. Nej nu Harry Potter och sen snussedags. Man vet aldrig när det blir något skrivet här igen. Men see yah!

Kommentarer
Postat av: Dex

Va ska ni göra på nyår då ? :O

2008-12-20 @ 12:59:05
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0