Lucia

Baaah i
* Fredags: firade Sara H, krogen, var lesbisk med Sara F, hem vid 3 sov hos Alex med Malin
* Lördags: Upp klockan 8 drog till Stockholm för att köpa julklappar med Alex,Malin och Emil. Skulle åka hem men jag och Emil glömde kassarna på Upplandsväsby så 200 åt helvetet plus 400 för mina skor jag har haft i typ 3 veckor. Bajs. jag och Emil åkte hem till mig. Jag och mor gjorde pepparkakshus. Somnade vid 20.00.
* Söndags: Vaknade halv 12 var trött åkt lunch med Emil vid 2 fick skjuts av Malins faster hem till Malin. Åkte till Vendelkyrka tränade Lucia. Skulle åka buss hem kom ingen buss mor kom och hämtade mig. Nu är jg hemma och ska kolla på OC från första början ^^

Och nu saknar jag Fredrik som ett as. Punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Dex

Ooooh, jag vill med kolla på O.C från första början :O Kanske ska göra de när min cpdatorslutarvacp.



När är lucian? Jag vill se ;D

2008-12-08 @ 18:01:13
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0