LEK MED MIG!

Jag tänkte just nyss skriva nått jätte ointressant det brukar jag göra men det där skulle toppa allt. Sammanfattningen till allt skulle vara att jag har en krånglig pojkvän. Just nu hör jag ett skratt och det liknar min fasters varför hör jag det? Nu kommer dom in tror jag är det cina? Vem fan är det? Jag kanske ska kolla. Ohh jag känner igen henne vad heter hon. Nu hörde jag faster igen ahhh nu förstår jag . Äh skit samma. Idag har jag inte ett skit att göra! Jag är uttråkad jag vill inte ligga och kolla på en massa filmer jag vill göra nått. Och jag måste upp till Tierp tidigt i morgon med. BAHJS! Orkar inte men måste.  Ja ja jag ska typ kolla lite i skogen om det finns en försvunnet troll som vill leka med mig.

Kommentarer
Postat av: Dex

LEK MED MEJ! (:

2008-12-28 @ 22:37:05
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0