Jul JUL!


Bläh jag hatar tandkräm. Ville få in det bara lite fint och diskret sådär. Snart är det julafton!!! Jag längtar som en tok och sen så är granen uppe och julklapparna är inslagna under granen det är så mysigt. vilket gör att jag får lite ångest jag har inte köpt julklapp till nån förutom till Fredrik det känns lite elakt. Men sorry jag har inga pengar. Jag kan inte skita ut pengarna x). Sen så märks det att det är Jul för att jag är lite snällare jag sa ifrån till en spammare som höll på att vara dum  emot mig och jag sa ifrån nu snällt ungefär såhär :
Okej nu har jag ledsnat och jag vill inte ha nån i min omgivning eller så som håller på och är jävlig som du är. Det är så onödigt och nu ger jag dig chansen att lägga av. Om du inte gör det så kommer du nog inte att få vara kvar här och jag anmäler dig. Så ta denna chans och sluta håll på såhär emot mig och alla andra. Du tjänar ingenting på det du gör. Du kanske tycker att det är jätte kul men du återigen vinner inget på det än att du får en massa människor emot dig. Så kan du vara snäll och låta mig vara annars så som jag sa anmäler jag dig. God Jul!

Jag sa tom God Jul jag är för fin i mun ja Juste måste slå in Fredriks julklapp :O! Sen längtar jag till Nyår kommer att bli både mysigt och roligt. Hoppas alla tycker om maten vi ska ha :) Men det får dom fan göra x) Det blir inte så finmat kanske men det blir nått iaf :) Alla tycker väl om kyckling, potatisgratäng? Osv? Hoppas hoppas vi måste snacka ihop oss :)

Kommentarer
Postat av: Dex

Jag gillart ;D

2008-12-23 @ 09:44:14
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0