Jag vet ...

.. inte vad jag ska säga. Jag är så mållös så det finns inte. Jag hatar Tierps sjukhus. Jag hatar att det inte finns så mycket man kan göra. Jag hatar cancer. Jag hatar att det inte blir som jag vill. Jag hatar att det inte är säkert. Jag har just nu väldigt mycket hat. Och jag känner att jag har anledning till det också. Även om folk känner att du har inte nått med det att göra hon är inte ens din släkting så är dom endå min familj. Mitt allt.
Tomten jag har en önskning i julklapp, bota den jävla skiten och låt henne bli frisk och pigg. Jag vill inte ha något annat..

DAGENS: Jag hatar att det blev såhär. Men hoppas att det går att ta bort det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0