Got to go!

Ja julen. Den var ju helt okej det var den men julkänslan var ju helt på noll. Var var den liksom? Den försvann nog med barndommen. Fan vad gammal jag låter ^^ Ja men igår så firade jag och Fredrik vår egna lilla jul. Jag åkte till honom  vi satt där med hans familj och kollade på tv sen så spelade vi spel nått som hette Alias tror jag. Och man ska förklara för sina kamrater skit svårt alltså jag suger på att förklara och det är skit svårt när man inte får säga orden eller typ säga bokstaven. Skit svårt men kul :) Jag fick min morgonrock av Fredrik som jag hade önskat mig! Jag vart dunderglad och typ använde den hela kvällen och denna morgon. Sen så var jag tvungen att åka hem idag för att bära in ved så nu är ryggen ännu mer fuckad. I morn ska jag, mormor, mor och Andree åka in till stan och försöka hitta lite fint jag ska hitta några fina underkläder och kanske en klänning eller nått till nyår :) Nyår måste planeras också. Det ska bli så jävla kul hopps jag och jag hoppas att alla kommer och att ja det blir bra :)


Kommentarer
Postat av: Dex

Jag letade efter en klänning idag, men nej . . Jag MÅSTE ha nått att ha på mej.

2008-12-26 @ 19:25:15
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0