Gör mig glad.

Hum en intressant vecka i måndags åkte jag till Fredrik för att gosa lite innan jag skulle åka in till stan för att filma Jesus christ superstar. En intressant musikal ;P Och det påminner mig om att JONAS JAG VILL HA MINA 200 kr! Jag måste ha dom jag hatar att inte ha några pengar på mobilen! Och sen så hum tisdags åkte jag till Fredrik efter skolan och sen så lagade vi mat sov där. Åkte till skolan och skulle göra en massa omprov gjorde ett som jag inte ens visste att jag hade, sen åkte till Fredrik igen hade det ännu bättre. Sen nu i morse vaknade jag och jag bara mös. Sen vart jag avbryten över att min klocka i skallen sa: GÅ OCH DUSCHA DU SKA TILL SKOLAN! Så jag gjorde det pussade hej då och sen skolan. Jag har på dom här två dagarna varit på ett sånt usellt humör i skolan. Jag har fått utbrott och bara sagt: Tyst eller låt mig va. Jag har varit allmänt tråkig. Då är frågan vad är felet? Skulle jag  veta skulle jag rätta till det. Men jag vet inte jag är trött och har ont och mår illa. Sjuk? Måste jag kanske byta piller? Skoltrött? Hum svar ja tack! Och sen så i morgon ska jag och Emil färga lite lila i våra hår x) haha fy fan vad snygga vi kommer att bli. Sen lördag min Fredrik. Söndag Lucia. Och jag kan fortfarande inte låtarna! Haha jag kommer att låta som en utvecklingsstörd unge som försöker att prata.


Den här bilden gjorde mig lite gladare iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Dex

JAG VILL HA MITT HALSBAND! ;)



(Känn dej tvingad att träffa mej)

2008-12-12 @ 17:37:27
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0