Dan före doppar dan

Jag kunde absolut inte sova igår det gick verkligen inte. Jag höll på och lekte med min blogg till 3 och somnade kanske vid 4 jag har somnat skit sent nu typ 4 dagar i rad varför är det så? Det går skit bra att somna lätt när jag är med Fredrik eller Emil men så fort jag är själv så går det fan inte. Idag har jag vart i Tierp med mor handlat julklappar och lite grejs. Sen så har jag städat mitt rum det var damråtter överallt! Grows! Sen så satt jag upp min present fån Emil så jävla snygg x) Men jag är överlycklig. SEN ÄR DET JULAFTON I MORGON!!! Jag är så spänd! Och jag ser ut som en uteliggare i nsiktet skabbig och allt. Mitt jävla munsår ser ut som bläh!!


Born to be cheeeep

Kommentarer
Postat av: Dex

GOD JUL MICAELA! ;D

2008-12-24 @ 00:31:21
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0