Time cure hearts

Igår eller förrgår bestämde jag mig för att jobba lite med min mor, vi gjorde som vanligt åkte till Tobo vid 9 slipade och målade sen åkte hem vid 15 så 6 timmar har jag arbetat och sen har jag 6 timmar till jag har arbetat så jag får ungefär 900 för två dagar så det känns ganska bra. Jag måste skaffa mig ett legg så det är därför jag behövde jobba lite men nu är det ju söndag och då kom konsekvenserna, ont i ryggen och ännu mera förkyld + lite halv feber sådär. Det känns lite sugigt. Men jag kan inte vara sjuk jag måste till skolan och visa intresset att jag inte är en slöhög. Jag saknar Fredrik även om vi inte gör så mycket så älskar jag honom och det känns tomt, jag verkligen längtar tills jag fyller för då kommer han hem till mig och får träffa min släkt. Jag längtar att få säga ja hörrni det här är min pojkvän. Inte för att jag har nått att vara stolt över men jag vill visa den kärleken jag har en som gör mig lycklig. Så att dom också kanske får känna den lycka han ger. BLÄÄÄH TJEJIGT X)

DAGENS TOPP Min far och jag hämtade mig nya säng så istället för en 80 har jag en 120 DUNDER :D
DAGENS BOTT Jag är förkyld och febrig.

Kommentarer
Postat av: Tobbe

Åhh jag vill också ha ny säng! Men jag hittar inte ensnåt vettigt att köpa som är 120. Så vart köpte ni din säng?

2008-08-25 @ 16:47:22
URL: http://tobmeister.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0