Så som du.

Jag tror att man vänjer sig lite nu att vakna klockan 6 det är ganska bra men det kommer sen på helgen när man är ledig så då vaknar jag tidigt då också -.-
På tal om helgen så ska jag och Malin leka tror jag att det var så vi ska färga henne till neger tänkte jag säga men hennes hår. Fredrik är upptagen hela helgen så jag får sysselsätta mig med annat. EMIL! Han ska jag nog försöka att leka med, det var ett tag sen. Då kan vi leka i hans lägenhet ^^ Nu när skolan har börjat känns det som om jag inte har nån tid alls. Att jag verkligen inte kan göra nått. Fredrik jobbar i helgerna så det går inte riktigt i hop. Men hoppas att han står ut iaf.
Jag vart lite sur på min far idag. Han jobbar borta om dagarna och kommer hem på torsdagarna men det är bara det så fort han kom hem började han skälla på mig för ingenting och saker som inte ens gällde mig. Så jag ledsnar ju då kan han lika gärna bo där borta om han ska hålla på och tjura!
DAGENS BOTT: Vi hade inget att äta när jag kom hem -.-
DAGENS TOPP: Jag blev klar med min svenskauppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0