Ring mig


Jag har dö trist och vad gör man oftast då? Jo knäpper kort och vad finns det att knäppa på om inte en själv. Men jag är tråkig jag gör inte om dom eller nått sånt men det duger lite ibland även om man inte är fullt nöjd med sitt utseende men vem är det? Varför har jag börjat bry mig så mycket? Varför skriver jag det för? Jag vill helt enkelt ha en bekräftelse om jag ska nu anylisera lite hör för mig själv om mig själv. Dåligt, man ska inte göra sånt men jag har inte gjort så förr riktigt men en gång får man väl?
Jag har suttit här och väntat och väntat på att min telefon ska ringa men fan nej jag tror han har glömt mig. Och jag vill itne vara den jobbiga som säger: Blahabla varför har du inte ringt? Älskar du inte mig ?
Nej det är liiite överklass för min del för "girly" Jag får väl sitta här vid datorn tills jag puffar upp lite lätt i skallen på honom? Eller ska jag hjälpa honom och slå honom med ett järnrör? Vi får se jag kanske bara sitter här ändå. :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0