Man ska inte skämta om döden, ja jag vet.

Men jag tror att Fredrik är död. Han svarar inte på mobilen för att han sa att han inte har nått batteri men det var i lördags och det är måndag nu så han måste ju ha åkt hem från Ville. Eller? Han har nog ledsnat på mig och behöver lite rast. Ja ja jag får väl vänta tills han känner sig redo för mig igen.
Det kändes lite onödigt att åka till skolan idag. Jag stressade som en ko åkte in till skolan kom typ 8 minuter för sent. Sen så tittade vi på en film kanske i en halvtimme åt lunch sen fick vi åka hem. Så det sög lite bara för att man vill ha närvaro men det visar att jag är på topp för skolan! Tjoho!
DAGENS BOTT: Jag åkte till skolan i onödan istället för att ligga i min otroligt sköna säng. DAGENS TOPP: Jag fick spendera lite tid med Evelina för mig själv utanför skolan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej!¨





Vill du få gratis presentkort från H&M, Gina eller JC? Då tycker jag att du ska skynda dig att klicka på denna länken:



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=803



och bli medlem på gratiskläder. Helt GRATIS och väldigt lätt :D

2008-08-25 @ 14:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0