Irriterad

Jag hade en hög saker jag var irriterad över men jag har glömt alla typ x) En kommer jag ihåg det är om man är i stan och är snäll och håller upp dörren åt mödrar som ska ut med sina barnvagnar att man kan iaf säga tack eller nått jag hade ju lika gärna kunnat släppt dörren på henne. Visst är det löjligt att irritera sig över det MEN jag var redan jätte irriterad över nått annat så det vart till en lite stor sak. Sen är jag jätte irriterad på Andreé för att han äter vid datorn så att det rasar skit mellan mellanslagstagenten så att den går inte att trycka ner riktigt så man måste slå på den. Haha guuud vad löjlig jag är x)Åhh juste jag kollade mitt schema nyss och jag hatar det börjar 8.30 varje dag och slutar halv fyra på torsdagar och fredagar dom måste skoja med mig det går inte! Och det är typ 20 dagar kvar tills man börjar också.
Men jag kan bli lätt irriterad, men! Det finns ett men! Jag är lite glad för att Frizon Fredrik ska till Frizon och vi har inte träffats på ett år sen så kanske jag får träffa min Fredrik innan jag drar till Frizon om han hinner med tåget. Så jag hoppas mest av allt att det går. Men ett problem vi träffades i onsadgs senast jag saknar honom som tusan hur ska det gå nu när jag ska vara borta en vecka :O Shiet kärleken är svår.

Kommentarer
Postat av: Dex

Jag är irriterad för att jag börjar jobba på måndag >.<

2008-08-02 @ 19:41:36
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0