Första skoldagen

Och jag är redan less på vissa människor jag tycker inte om tjejer tror jag. Eller det visste jag redan i ettan men alltså dom blir för mycket och då orkar man bara inte så snälla lilla blondin prata inte så mycket och sluta vara så jävla korkad. Har snackat med mitt problembarn och hoppas att allt löser sig nu jag var brutal men jag fick ut det jag ville säga och det löste sig men jag måste bara låta irritationen sjunka lite så går det nog bättre ;P.
Men det jobbigaste var att gå upp så tidigt bara för att försöka göra sig lite fin det gick halvbraigt men det dåliga var att det regnade ju så man såg ju ut som ett pattrask ändå när man kom fram till tåget. Skönt med lite sovmorgon i morgon ska åka till sjukan i Tierp sen så drar jag hem till Fredrik och väcker honom pallar inte åka till skolan. Det börjar ju bra ^^ Men jag vill pussas lite och kramas jag tycker om det.
Seee yah

Kommentarer
Postat av: Dex

Jag önskar jag fick gå på min första skoldag >.< Jag har influensa . . Haha xD

2008-08-22 @ 12:05:29
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: evelina

Haha var det jag som var ditt problem barn ;)

2008-08-23 @ 14:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0