Dåliga Micaela

Jag suger lite grann men jag har inte varit hemma så jag har inte kunnat skriva nått men datorn lockar inte lika mycket nu, sen så har jag inte så mycket att skriva heller. Eller jo jag var ju till Frizon det var helt okej tack vara Emil och Fredrik så tack tack pojkar, saknar mina skåningar lite grann och sen så är det ett år innan man får träffa dom igen så det suger ju lite grann. Sen kanske jag hann vara hemma i 15 timmar och sen tog jag bussen till Öregrund och åkte vidare till mina kompisars systers sommarstuga och spenderade från månadagen till torsdagen där. Jag och Fredrik "friade" våran halvårsdag, tänk att ungen fortfarande är kvar hos mig det trodde jag aldrig. Och på tal om missfostret så ska jag till honom nog i kväll och jag kommer att gråta lite blod för att jag vill inte börja nu på onsdag i skolan för att jag vill bara inte jag kommer att bli deprimerad och mina betyg kommer att sjunka lika fort som en sten i vattnet. Sen måste jag snacka med en unge och det kommer inte att bli kul men jag måste tacka Sara och Malin som orkar lyssna på mig x)Som jag btw lekte lite med i lördags det var kul kul så hoppas att det blir igen snart. Vi satt i mitt rum i ungf 4 timmar och bara skrattade och dummade oss. Sen så fyller jag år snart shiet jag hade visst mycket att säga. Men jag måste fixa legg så det suger ju lite det med. Allt suger nu tydligen och jag är hungrig och har ont i mina fingrar så nu vill jag inte sitta här längre så hej då!

Kommentarer
Postat av: matilda

god morgon, vad ska du göra i dag?

2008-08-18 @ 11:09:32
URL: http://dresslikeme.blogg.se/
Postat av: Dex

Jag lyssnar så gärna så (: & allt måste få suga lite ibland (a)



Vi måste träffas snart igen (:

2008-08-18 @ 11:11:36
URL: http://dexedrinee.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!



Skulle du vilja få GRATIS presentkort från KICKS? Tryck då på denna länken:



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup.se. Det kostar ingenting och är väldigt enkelt! Det finns även en tävling för medlemmar där man kan vinna en ny mobiltelefon :)



Lycka till!

2008-08-18 @ 11:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0