BIO

Okej jag lekte med Emil igår och sen bara huxflux så sa pappa att han och mor skulle på bio så jag frågade Emil sen hänkade vi på och kollade på filmen Arn, tvåan såklart. Jag fryser ju som ett svin, mina fingrar känns som istappar och ja det är fan inte najs.
Idag kom Cina och gänget för att vi skulle ha en liten avskedslunch för Amanda eftersom hon sticker till USA på tisdag. Bara för att jag vet att hon är borta så kommer jag att sakna henne. Men hon kommer ju tillbaka om ett år och det går ju fort (: Men jag önskar henne all lycka och hoppas att allt blir bra där borta i USA. Kram på dig igen kusin (:
DAGENS BOTT: Jag saknar min dude <3
DAGENS TOPP: Jag fick äta en massa kakor och bullar idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0