Already Gone

Min dag: Först vaknade jag av att Fredrik höll på att stöka och dumma sig men vart lite gladare när jag fick en puss på pannan. Me love him Sen så rotade jag i hans dator hittade en film step up 2, den var ganska okej faktiskt jag tycker om filmer där folk dansar och sjunger fast dom sjöng inte men jag tycker om dom ändå. Sedan knackar svärmor på och frågar om jag vill käka vi sitter och snackar lite sådär sen duschar jag och sen så har jag inget att göra så jag rotar lite till och sen tittar jag på tvn sen kommer Fredrik hem. Och är skit glad för att han säger att han har hittat ett jobb jag läser lite om det sen ser jag att jobbet ligger i Thailand! Och han vill att jag ska med men jag menar jag måste ha min utbildning så han får fan inte dra i från mig nu! Så jag vart lite halvsur X) Sen var jag tvungen att åka in till Tierp till pilldoktorn, var där kanske 10 minuter åkte hem med mor. En ganska lugn och skön dag. Jag behövde det verkligen. Men nu vill jag leka mer med Fredrik manska inte leka bara en dag och det blir värre nu med tanke på att man går i skolan så man kan inte sova borta utan att planera -.- . Jag som suger på att planera.
DAGENS BOTT: Jag har nog ingen direkt bott sådär idag. Jag har varit lite trött så det är väl det enda.
DAGENS TOPP: Jag är väldigt kär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0